martes, diciembre 11, 2007

la canción de nuestro viaje...

Que guai! que guai!,


quins extraterrestres més originals,


van amb motos d'aigua dins s'hiperespai


i una espasa làser en sa mà.


Que guai! que guai!,


tenen ses antenes parabòliques,


i tarifa plana telefònica


perquè sempre han de sintonitzar.


Que guai! que guai!,


i berenen de pa bimbo amb tulipan,


monten una orgia piromusicali


s'exploten tots es genitals.


I hola què tal,


som es vostres amics de sa Terra,


un planeta de pols i de merda


d'un inhòspit sistema solar.


I hola què tal,


jo he vengut a muntar es meu negoci:


un complexe de luxe de l'hòsti


per jugar a minigolf i a petanc.


Que guai! que guai!,


quins extraterrestres més originals,


van amb motos d'aigua


dins s'hiperespai


i una espasa làser en sa mà.


Que guai! que guai!,


toquen flautes, toquen flaut,


el seu biorritme és samba-disco-dance


i una aspiradora és el seu nas.


I hola què tal,


som es vostres amics de sa Terra,


un planeta de pols i de merda


d'un inhòspit sistema solar.


I hola què tal,


jo he vengut a muntar es meu negoci:


un complexe de luxe de l'hòsti


per jugar a minigolf i a petanc.


I hola què tal,


som es vostres amics de sa Terra,


un planeta de pols i de merda


d'un inhòspit sistema solar.


I hola què tal,


jo he vengut a muntar es meu negoci:


un complexe de luxe de l'hòsti


per jugar a minigolf i a petanc.


Antónia Font. Extraterrestres

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

edgar sí que es un extratarrestre que utiliza la razón y compra en el kookai

martes, 11 diciembre, 2007  

Publicar un comentario

<< Home